15 mars 2008

Tjolahopp!

Usch vad jag har varit dålig att skriva. Har varit sjuka allihopa i olika omgångar, men den här veckan har vi varit på jobb/skola/förskola i 5 dagar. Det har inte varit så de senaste veckorna.

Fick lite sovmorgon idag. Gick upp 6,45 och då låg Tove i sin säng och tittade på film. 7,15 kom Frida ner. Tony får sovmorgon. Jag tar min imorgon. :)

Idag är det lördag och då ska det städas. Känner verkligen för det idag. Det trodde jag väl aldig att jag skulle säga. Jag och Tove ska nog gå på bio också. Skulle varit kul om Tony kunde gå också, men vi har inte hittat någon barnvakt. Tove vill se Horton. Vi lovade henne att hon skulle få gå på bio om hon läste ut en bok på 5 dagar. Den var utläst i onsdags (3 dagar).

Nä, nu ska här städas.

Ses!!

1 kommentar:

Eize sa...

Blev det någon film?

åza