17 januari 2008

Nu har jag blogg.

Så har jag nu också skaffat en blogg. Jag har varit i valet och kvalet ett tag, men nu tyckte jag att det var dags. Lite alster från min hobby, Scrapbooking, har jag tänkt att lägga här (om jag lyckas).

Idag har det varit en intressant dag. Efter att ha sovit dåligt i två nätter (vaknade 03,15 i måndags och kunde inte somna om och vid 4-tiden igår morse) så sov jag till kl 5 i morse. Tröttheten har funnits idag och det har märkts på jobbet. Jag säger fel, glömmer saker överallt, gäspar oavbrutet (det är inte bra när man är bland kunder). Det är ju så typiskt att man ska ha möte på jobbet en sån här dag. Kände egentligen för att bara åka hem, äta och gå och lägga mig, men efter drygt en timmes möte, har jag fått lite energi. Maken tycker nog inte att jag har någon energi, men jag sitter ju upp ialla fall. Med stöd mot tangenterna....

Nu sover barnen, maken har kommit hem och disken och tvätten väntar. Tyvärr så springer varken disk eller tvätt iväg.... Som tur är har jag en man som tar och fixar sånt. Visst är jag bortskämd... Inte nog med det. Maken är duktig på att massera också. Jag är så glad att jag har möjlighet att få massage varje kväll om så skulle vara (och det är det).

Julen har dansats ut här i söndags, men tror ni att julgranen är borta.... NÄÄÄ, den står här i vardagsrummet med kulor och allt, men den är inte tänd. Det är ju helknäppt! Nu måste den bort för i helgen ska maken iväg och jaga och jag orkar inte se den granen då. I morgon, då orkar jag ta tag i det för då har jag sovit en hel natt till.... hoppas jag.

1 kommentar:

Sara sa...

Vill vara nummer ett att skriva inlägg och jag tror jag lyckas! =) Grattis! Hoppas att du är bättre än vad jag är på att skriva ofta! *ler*