19 januari 2008

Tömma minneskort

Idag när jag satt framför datorn kom jag på att båda våra minneskort är fulla och jag vill nog fota imorgon. Hur gör man då? Jo, säger till Tony: "Tömmer du korten?". Så gör han det. Idag var det bara ett problem: han är i Tranås och jagar hela helgen. Då har Sofia två alternativ:
1: Radera dåliga bilder på minneskortet så jag kan ta några kort iaf
eller
2: Ringa Sara och fråga henne hur jag ska tömma kortet.

Alternativ 1 är ingen bra idé, så jag ringer till Sara. Tyvärr är ingen hemma och jag vill verkligen tömma dessa kort. En gång i tiden har jag kunnat det, men nu.... Jag gör ett försök. Tar fram kamera och sladd. Tror du att jag lyckas?? Klart att jag gjorde det!!!! HA, vad jag blev glad. Nu kan jag fota hur mycket jag vill!!!!!

På dessa kort fanns bilder från sommaren som jag inte kom ihåg att vi hade. Där fanns även lite bilder från jul och mellandagar. Lägger några bilder här:


1 kommentar: